• info@dr-riazi.com
  • 03132240943 و 09925062005

بهترین دکتر برای درمان صرع در اصفهان

بهترین دکتر برای درمان صرع در اصفهان

صرع یک بیماری شایع می باشد که در اثر اختلالات مغزی باعث ایجاد تشنج های مکرر می شود. برای درمان صرع عملکرد مغزی بیمار را به طور کلی اصلاح می کنند. افراد زیادی در سراسر دنیا به بیماری صرع مبتلا هستند و برای درمان آن اقداماتی انجام می دهند. افراد در اولین قدم به دنبال یک طبیب خوب برای درمان بیماری خود هستند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با بهترین دکتر برای درمان صرع در اصفهان آشنا کنیم. برای درک بهتر بیماری صرع و آشنایی با علائم و روش های درمان این بیماری با ما همراه باشید.جهت درمان این بیماری می توانید به مطب دکتر علی ریاضی مراجعه نمائید.

بهترین دکتر برای درمان صرع در اصفهان

بهترین دکتر برای درمان صرع در اصفهان

بیماری صرع و علائم آن

علامت بسیار واضح بیماری صرع تشنج های مکرر می باشد. افرادی که علائم زیر را داشته باشند باید در اولین فرصت به پزشک متخصص مراجعه کنند. علائمی که در ادامه بیان می کنیم ممکن است بر اثر بیماری و مشکلاتی به جز صرع باشد که تشخیص آن، به عهده پزشک حاذق می باشد. از علائم صرع می توان به تشنج بدن، تب، سقوط ناگهانی، پلک زدن های ناگهانی، ترس، وحشت و عصبانیت، حرکات غیر ارادی، بی هوشی و… اشاره نمود. در صورت رویت هر کدام از نشانه ها و علائم گفته شده باید در جهت درمان بیماری گام برداشت.

 

درمان صرع

بر طبق تحقیقات بیش از 70 درصد بیماران با خوردن دارو های درمان صرع میتوانند این بیماری را تا حدودی کنترل کنند. در واقع بر اثر مصرف دارو های ضد صرع بیمار از تشنج های مکرر خلاصی می یابد. از دارو های رایج برای درمان این بیماری می توان به لوتیراستام، اسید والپروئیک، کاربامازپین و لاموتریژین اشاره کرد. این دارو ها هر کدام تاثیر خوبی بر بیماران می گذارند و در جهت بهبود مشکل آنها عمل می کنند. یافتن دوز ایده آل برای هر بیمار به عهده پزشک متخصص می باشد و نباید این دارو ها را بدون تشخیص پزشک استفاده نمود.

بیشتر بخوانید: عوارض بعد از تشنج در کودکان

 

رژیم غذایی در درمان صرع

رژیم غذایی در درمان صرع بسیار موثر واقع می شود، به نحوی که رژیم های غذایی پر چرب و کم کربوهیدرات می تواند برای این بیماران بسیار مفید باشد. غذاهای معمول این رژیم معمولا آووکادو، بیکن، تخم مرغ، آجیل ماهی، پنیر و بعضی از سبزیجات می باشد. افرادی که این رژیم را پیروی می کنند تا حدود 50 درصد از تشنج های مکرر در امان خواهند بود. رعایت رژیم غذایی تنها به کمتر شدن علائم بیماری کمک می کند و تاثیری در بهبودی کامل این بیماری نخواهد داشت.

علل بیماری

در بسیاری از موارد علل بیماری را اختلالات مغزی بیان می کنند اما متخصصان هنوز علت قطعی و دقیق آن را متوجه نشده اند. برخی افراد علت صرع را به عوامل ژنتیکی ربط می دهند اما عواملی دیگر نیز ممکن است موجب این بیماری شود. در حادثه های رانندگی ضربه به سر وارد می شود که ممکن است افراد را به بیماری صرع دچار کند. ایدز و بیماری های عفونی نیز در این امر دخیل هستند. سکته مغزی و تومورها، اوتیسم، نوروفیبروماتوز، سیستیکروزیس و آسیب های قبل از تولد نیز از مواردی هستند که این امکان را بیشتر می کنند.

بهترین دکتر برای درمان صرع در اصفهان

بهترین دکتر برای درمان صرع در اصفهان

آیا صرع مسری می باشد؟

برخی از افراد به اشتباه می پندارند که صرع مسری است در صورتیکه این بیماری به هیچ وجه مسری نیست. این باور یکی از باور های غلط در بین مردم می باشد که با افزایش آگاهی از این تفکر غلط دست خواهند برداشت.

کلام پایانی

در این مطلب تلاش کردیم که شما را با بیماری صرع و علائم آن آشنا سازیم. همچنین با علل بیماری آشنا شدیم و دانستیم که این بیماری در اثر اختلالات مغزی اتفاق می افتد.  بیمارانی که به این بیماری دچار هستند به دنبال بهترین متخصصان در این حوزه هستند. دکتر علی ریاضی بهترین دکتر برای درمان صرع در اصفهان می باشد که بیماران زیادی را درمان نموده است. ایشان در این حوزه بسیار حاذق و مجرب می باشند و افراد می توانند با مراجعه به ایشان، گامی اساسی در جهت بهبود بیماری خود بردارند.

به این مطلب امتیاز دهید

ارسال دیدگاه