• info@dr-riazi.com
  • 03132240943 و 09925062005

بهترین متخصص مغز و اعصاب کودکان در اصفهان

جهت رزرو نوبت با ما تماس بگیرید

 03132240943 و 09925062005

بهترین متخصص مغز و اعصاب کودکان در اصفهان، به راحتی با یک سرچ ساده در اینترنت پیدا می‌شود. اما این روزها به خاطر وجود سایت‌هایی که مطالب واقعی را نشر نمی‌دهند، این جستجو، گاهی سخت می‌شود. به نظر شما، چقدر می‌توان به این مطالب اعتماد کرد؟ بهتر است ویژگی‌های بهترین متخصص جراح مغز و اعصاب کودکان را بدانیم تا بتوانیم انتخاب بهتری داشته باشیم.

برای مشکلات مغز و اعصاب کودکان به چه پزشکی مراجعه کنیم؟

بهترین متخصص مغز و اعصاب کودکان در اصفهان، باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد تا بتوانیم او را بهترین متخصص بنامیم. هیچ پدر و مادری دوست ندارند فرزند دلبند خود را برای درمان به دست هر پزشکی بسپارند. برخی از کودکان و نوزادان، دچار بیماری‌های مغز و اعصاب مرکزی یا نخاع می‌شوند که اگر به پزشک مراجعه نکنند، امکان دارد جان آنها به خطر بیفتد. وقتی نوزادان هنوز به دنیا نیامده‌اند، می‌توان مشکلات مربوط به ظاهر مغز و برخی از مشکلات در این زمینه را تشخیص داد و غربالگری کرد. اما باید به این نکته توجه کرد که ممکن است تعدادی از این بیماری‌ها، پنهان باشند. لذا بعد از بدنیا آمدن نوزاد، باید برای بررسی بیشتر به متخصص جراح مغز و اعصاب کودکان مراجعه شود. فوق تخصص مغز و اعصاب از آمریکا در اصفهان، چند نفر انگشت شمار مورد وجود دارد که صد البته باید بهترین آن برای مراجعه انتخاب شود. برخی از ویژگی‌های پزشک جراح متخصص برای مغز و اعصاب کودکان، شامل موارد زیر است:
  1. فوق تخصص یا متخصص مغز و اعصاب کودکان، باید در پرونده کاری خود، نمونه‌های متعدد جراحی موفق داشته باشد.
  2. صبر و حوصله پزشک در تشخیص بیماری، حرف اول را می‌زند.
  3. تشخیص درست، بارزترین ویژگی یک متخصص مغز و اعصاب اطفال است.
  4. رضایت سایر بیماران از تشخیص و درمان بسیار مهم است و همیشه باید مد نظر داشت.
نمونه ناهنجاری سر نوزاد

نمونه ناهنجاری سر نوزاد: مشاهده شکل طبیعی ملاج نوزاد

جراحی ناهنجاری‌های سر توسط بهترین متخصص مغزو اعصاب کودکان در اصفهان

بهترین متخصص مغز و اعصاب کودکان در اصفهان می‌تواند تمام بیماری‌ها و ناهنجاری‌هایی که برای کودکان در قسمت اعصاب مرکزی و محیطی آنها پدید می‌آید را درمان کند. بهتر است بدانید که حوزه مغز و اعصاب به دو قسمت تقسیم می‌شود که تخصص هر کدام جداگانه و پزشک هر کدام نیز مجزا می‌باشد. اگر مشکل مغز و اعصاب به روح و روان و داخل مغز مربوط باشد، توسط پزشک داخلی مغز و اعصاب درمان می‌شود. اما در صورتی که مشکلات مغز و اعصاب به گونه‌ای باشد که اعصاب محیطی را هم درگیر کند، بهتر است جراح مغز و اعصاب، بیمار را درمان کند. برای مثال می‌توان بیماری دیسک کمر، گرفتگی سیاتیک و بیماری‌های مغزی در کودکان را نام برد. درمان اختلال یادگیری در کودکان که نوعی بیماری رفتاری محسوب می‌گردد، ریشه در بیماری‌های مغز و اعصاب دارد. بیماری‌هایی مانند آسیب به سر، مننژیت، هیدروسفالی عدم شکل طبیعی ملاج نوزاد و هر عامل دیگر که قشر مغز را در گیر کند، می‌تواند در سطح یادگیری و هوشیاری کودک موثر باشد. جراح فوق تخصص مغز و اعصاب از آمریکا در اصفهان، می‌تواند با تشخیص به موقع این بیماری‌ها در کودکان، در صورت نیاز اقدام به جراحی کرده و مشکل را بر طرف کند. این کار می‌تواند آینده کودک یا نوزاد را تحت تاثیر قرار دهد به شرطی که به موقع و درست انجام شود.

درمان بیماری‌های مغزی توسط بهترین متخصص مغز و اعصاب کودکان در اصفهان

بیماری‌های مختلفی در کودکان و نوزادان وجود دارد که مغز و اعصاب محیطی آنها را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. با رفع شدن این بیماری‌ها توسط بهترین متخصص مغز و اعصاب کودکان در اصفهان، بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌هایی که در آینده گریبان گیر کودک می‌شود، به راحتی از بین می‌روند. برخی از بیماری‌های شایع در کودکان و نوزادان که باید حتما توسط جراح متخصص مغز و اعصاب پیگیری شود، شامل موارد زیر است:
  • هیدروسفالی یا تجمع آب در مغز
  • انواع فلج مغزی آتاکسیک، اسپاستیک، کوادری پلژی، فلج مغزی کودکان و . . .
  • مننژیت که ناشی از عفونت پرده مننژ در مغز کودکان می‌باشد.
  • آنسفالیت مغزی
  • آسیب و تروما به مغز
این بیماری‌ها جزء بیماری‌های شایعی هستند که در نوزادان و کودکان ایجاد می‌شوند و باید برای درمان به متخصص مغز و اعصاب کودکان مراجعه شود. مطمئنا تعداد این بیماری‌ها، بیشتر از موارد نام برده شده است.

و کلام آخر

بهترین متخصص مغز و اعصاب کودکان در اصفهان می‌تواند با بهره گیری از آخرین متد روز دنیا، اقدام به درمان ناهنجاری‌های مغزی در کودکان شود. لذا، مراجعه به این پزشکان می‌تواند روند درمان را سریع‌تر کند.

ارسال دیدگاه