• info@dr-riazi.com
  • 03132240943 و 09925062005

بهترین جراح مغز و اعصاب اطفال در اصفهان

جراحی مغز و اعصاب یکی از تخصص های لازم برای تشخیص و درمان اختلالات سیستم عصبی می باشد. بیشتر افراد، جراح مغز و اعصاب را همان جراح مغز تلقی می کنند، در حالی که جراحی مغز و اعصاب تنها محدود به مغز نمی باشد. جراح مغز و اعصاب باید 7 سال را در دانشگاه پزشکی سپری کند و دوره های لازم را بگذراند. سپس پس از طی این دوره به مدت 5 الی 6 سال به عنوان دستیار مشغول به کار گردد. پزشکان زیادی در این حوزه فعالیت دارند اما افراد همیشه به دنبال بهترین ها هستند. بهترین جراح مغز و اعصاب اطفال در اصفهان را در ادامه این مطلب معرفی خواهیم کرد پس با ما همراه (دکتر علی ریاضی) باشید.

بهترین جراح مغز و اعصاب اطفال در اصفهان

بهترین جراح مغز و اعصاب اطفال در اصفهان

متخصص جراحی مغز و اعصاب

رشته جراحی مغز و اعصاب یکی از بهترین و محبوب ترین رشته های پزشکی می باشد که با مغز و اعصاب انسان، سر و کار دارد. این رشته به دلیل حساسیت ها و سختی های پیش رو از جمله رشته های سخت و چالش پذیر می باشد. هدف آن تشخیص و درمان بیماری های مربوط به مغز و اعصاب می باشد. به عنوان مثال اختلالات مغزی، نخاع و ستون فقرات و اعصاب پیرامونی شامل مواردی است که به این تخصص مربوط می شود. همچنین بیماری هایی نظیر تومور های مغزی، ضایعات نخاعی، ضایعات عروقی مغز، اختلالات ستون فقرات و صدمات وارد بر نخاع مربوط به حوزه تخصصی متخصص جراحی مغز و اعصاب می باشد. جراح مغز و اعصاب با تکیه بر علم و دانش خود و همچنین دوره هایی که گذرانده می تواند فشار را از روی مغز و نخاع بیمار کم کند. این متخصصان می توانند افراد را از مرگ حتمی نجات دهند.

دوره هایی که یک جراح مغز و اعصاب باید بگذراند

رشته جراحی مغز و اعصاب همانطور که گفتیم یکی از سخت ترین دوره های رزیدنتی را دارا است. یک دکتر مغز و اعصاب برای گرفتن تخصص خود باید حدود 6 سال به صورت دستیار دوره آموزشی خود را بگذراند. علاوه بر این دوره برای اینکه از پس جراحی های سخت مغز و اعصاب بر بیایید باید دوره های دیگری را نیز بگذراند. جراحی عروق مغزی، جراحی اعصاب کودکان، جراحی دیسک کمر و گردن و جراحی تومور های جمجمه از جمله تخصص مورد نیاز در این رشته می باشد.

بیشتر بخوانید : جراحی صرع در اصفهان

تفاوت متخصص مغز و اعصاب و جراح مغز و اعصاب

جراح مغز و اعصاب و متخصص مغز و اعصاب دو تخصص متفاوت می باشند که هر کدام شیوه های درمانی خود را دارند. نحوه درمان بزرگترین تفاوت بین این دو تخصص می باشد. متخصص جراح مغز  و اعصاب علاوه بر تجویز دارو های مربوط به بیماری در صورت نیاز درمان بیمار را با جراحی ادامه می دهد. در صورتی که متخصص مغز و اعصاب تنها با تجویز دارو به درمان بیماران می پردازد. متخصص مغز و اعصاب درمان بیماری هایی نظیر پارکینسون، تشنج و ام اس را بر عهده دارد. در مقابل جراح مغز و اعصاب به درمان بیماری هایی که نیاز به جراحی دارند همانند تومور مغزی، دیسک کمر، آنوریسم مغزی و… می پردازد.

بهترین جراح مغز و اعصاب اطفال در اصفهان

بهترین جراح مغز و اعصاب اطفال در اصفهان

بهترین جراح در اصفهان

پزشکان زیادی در حوزه جراحی مغز و اعصاب کودکان فعالیت دارند. افراد زیادی به دنبال برترین پزشکان در این حوزه هستند تا بتوانند اعضای خانواده خود را با خیالی آسوده به دستان شفا بخش آنها بسپارند. برتری یک پزشک به عوامل متعددی بستگی دارد که این حوزه تخصصی نیز از حساسیت های ویژه ای برخوردار است. از جمله پارامتر های حیاتی در انتخاب یک پزشک خوب می توان به تجربه و تخصص کافی، آشنایی با آخرین تکنولوژی های روز دنیا، با اخلاق بودن پزشک اشاره داشت. جناب آقای دکتر ریاضی بهترین جراح مغز و اعصاب اطفال در اصفهان می باشند که در این زمینه مهارت و تجربیات فراوانی دارند. ایشان متخصص جراحی مغز و اعصاب و همچنین فوق تخصص جراحی اعصاب کودکان می باشند. جهت گذراندن دوره های درمانی می توانید به این پزشک حاذق مراجعه نمایید و به درمان بیماری مربوطه بپردازید.

ارسال دیدگاه